torsdag 13 augusti 2015

Fest i himlen

Idag är en speciell dag för idag är jag ensam hemma hela dagen, och det har inte hänt på en god stund. Som.Jag.Njuter! Men det var inte det jag skulle skriva om då det gäller fest i himlen. He hee.

Festen tänkte jag på igår då jag och Ebba började dagen med lite dans & musik, och jag vill dela en sång [och förhoppningsvis lite glädje] med er.

"There's only one thing that we're sure about that's gonna make those angels jump and shout: it's when a sinner makes the Lord his choice, that's when the angels rejoice!"
 
  
:)
 

"Jag säger er: På samma sätt blir det glädje bland Guds änglar över en enda syndare som omvänder sig." (Luk 15)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild på dig och Ebba! Vilken glädje! (och härligt med en dag ensam hemma..kan int koma ihåg hu he känns!)

    SvaraRadera